Jak utworzyć nowego administratora z uprawnieniami do Sellasist WMS?
1. Zaloguj się w Panelu Administracyjnym na główne konto administratora.
2. W zakładce Administracja ⇨ Administratorzy.
3. Kliknij Dodaj administratora.
4. Uzupełnij dane dla nowego administratora, wybierz język w Ustawieniach.
5. Zaznaczając odpowiednie checkboxy przydziel uprawnienia użytkownikowi.
Zaznacz checkboxy Dostęp do panelu administracyjnego oraz Logowanie,
w przeciwnym razie utworzony przez Ciebie użytkownik zostanie
przeniesiony do zakładki Klienci i nie będzie administratorem. Należy
także zaznaczyć Dostęp do WMS.
Status handlowca - po zaznaczeniu tej opcji, przypisz użytkownikowi grupę klientów.
6. Na dole strony również znajdziesz checkboxy Sellasist WMS. Zaznacz miejsca, do których ma mieć dostęp dodawany administrator.
7. Kliknij Zapisz.
8. Po zapisaniu ustawień pojawi się okno KOD LOGOWANIA DO WMS.
Wpisz Kod
logowania do WMS. Mogą to być dowolne cyfry.
Kliknij Zapisz na dole strony.
9. Po zapisaniu wprowadzonego kodu, zostanie wygenerowany kod kreskowy nowego użytkownika. Możesz go pobrać i wydrukować, klikając Drukuj kod logowania. W ten sposób możesz stworzyć np. identyfikator do logowania dla administratorów.